קיימנו את ישיבת מנהלי בתי הספר היסודיים האחרונה לשנת הלימודים הנוכחית


לומדים מהאדמה, חוקרים את העתיד ומגלים עולם שלם של חקלאות ממש כאן בקריית שמונה

אגף החינוך שלנו קיים השבוע את ישיבת מנהלי בתי הספר היסודיים האחרונה לשנת הלימודים הנוכחית.

במהלך הישיבה הציגה מנהלת החווה החקלאית, הגב׳ ורד אביטל פרץ, את מגוון אפשרויות הלמידה הייחודיות שמציעה החווה החקלאית בקריית שמונה.

החווה משלבת בין חקלאות מסורתית, שבה התלמידים נחשפים לגידולים כמו חיטה וזית, לאבני ריחיים ולבית בד, לבין חקלאות מתקדמת וחדשנית הכוללת חממות ממוחשבות לגידולי העתיד, בהם אצות, עדשת מים ועוד.

החווה משתרעת על פני כ־40 דונם במורדות רכס רמים וכוללת גם פינת חי, גן ירק ומרחבי למידה והתנסות נוספים.

במהלך השנה מגיעים תלמידי הגנים ובתי הספר בעיר ללמידה שבועית בחווה, חוקרים, מתנסים, מגדלים ובעיקר מתחברים לטבע, לחקלאות ולעולמות של חדשנות.

עכשיו, עם החזרה לשגרה, כולנו מחכים לשוב לחווה, לגדל, לחקור, להתנסות ובסוף גם לטעום.

מחכים לראות את תלמידי העיר חוזרים לחווה, מתנסים, לומדים ונהנים מכל מה שיש לה להציע